Возврат товара
Обмін і повернення товару регламентується Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути товар продавцеві протягом 14 днів з дня покупки. У разі звернення клієнта з проханням про повернення або обмін товару, вийдіть з ним на зв'язок максимально швидко та уточніть причину повернення/обміну товару.
Дотримання прав споживачів обов'язкова умова роботи Інтернет - маганизу Фабрики Упаковки .
Повернення товару від покупця
Покупець має право повернути товар належної якості (чи обміняти його на інший), якщо дотримані наступні умови повернення товару:
- товар не належить до товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
- товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування (відкрите упакування не вважається пошкодженням товарного вигляду);
- збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування;
- пройшло менш як 14 днів з моменту отримання товару;
- є в наявності розрахунковий документ і гарантійний талон.
Продавець має право відмовити у поверненні, якщо не дотриманні дані умови.
Для товарів неналежної якості діють інші норми Закону України «Про захист прав споживачів».
Повернення грошових коштів покупцю
Згідно із законодавством, при поверненні товару розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент покупки. За домовленістю з покупцем, ви також можете провести обмін на товар за тією ж вартістю або з перерахунком ціни.
Гроші за товар, оплачений карткою або за безготівковим розрахунком, повинні бути повернуті тим самим способом платнику. Для цього через особистий кабінет платіжної системи угоду потрібно скасувати і провести повернення коштів, або з розрахункового рахунку, на підставі заяви покупця, повернути гроші на розрахунковий рахунок платника. При готівковій оплаті за товар, повернення коштів відбувається зручним для покупця способом, вказаним ним в заяві.
Якщо товар був попередньо оплачений, але при отриманні покупець відмовився від товару в односторонньому порядку без поважних причин, що призвело до додаткових витрат продавця (платне зберігання, зворотна доставка), тоді повернення грошових коштів може бути проведене з вирахуванням суми додаткових витрат продавця.
Для повернення грошових коштів за товар відправте покупцеві шаблон заяви на повернення грошових коштів на карту. Після отримання заповненого шаблону, виконайте повернення коштів покупцю. У разі обміну на інший товар, зафіксуйте модель і вартість нового відправленого товару в заяві на повернення.
Якщо повернення товару відбувається в вашому магазині, вам необхідно на місці заповнити заяву на повернення грошових коштів покупцеві та в той же день видати грошові кошти. Якщо повернути гроші в той же день немає можливості — потрібно провести виплату в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж через 7 днів з моменту отримання товару та письмової заяви на повернення.
Зберігайте квитанції про повернення коштів покупцю.
Після повернення коштів покупцю, для повернення комісії напишіть звернення в особистому кабінеті продавця, тема: Фінанси та документообіг → Коригування комісії по замовленню. У зверненні:
- вкажіть номер замовлення, за яким було здійснено повернення;
- додайте скан/фото копію квитанції про повернення коштів покупцеві;
- додайте скан/фото копію ТТН повернення або заяву на повернення товару від покупця (якщо клієнт повернув товар в магазині).
Після проведення обміну товару, в зверненні вкажіть:
- номер замовлення, за яким було здійснено обмін;
- код та вартість поверненого товару;
- код та вартість відправленого товару.
У разі виникнення спірної ситуації щодо повернення, необхідно буде надати наступну інформацію:
- листування з покупцем;
- скріншоти з кабінету поштової служби;
- повний перелік документації на замовлення.
Гарантійний термін
Це період протягом якого покупець може відправити в сервісний центр або продавцеві несправний товар для проведення ремонту. Гарантійний термін повинен бути зазначений у гарантійному талоні або в іншому документі, що додається до товару. Також гарантійний термін необхідно вказати в характеристиці товару.
Якщо в результаті звернення покупця по гарантії ви провели повернення коштів або обмін, то таке замовлення вважається виконаним, і по ньому не проводиться перерахунок або повернення комісії.
Пожалуйста, заполните форму запроса на возврат товара.